back in brussels

två flygresor senare sitter jag nu här i mitt gamla rum i brysslan. känns bra, men lite ensamt just nu när jag vet att jag kunde myst med nathalie och sanna om jag vore hemma. men det känns bra! it's all good in the hood jao.

har förövrigt inte ens sovit tre timmar i natt så jag undrar när jag kommer däcka ..

och det kändes skönt att börja jobba med att L frågade "varför ska du bara stanna ett halvår?" "jaa.. jag vet inte. vill du att jag stannar längre?" "ja.. för mig får du stanna hur länge du vill" och J tillägger "för du är verkligen en bra barnvakt" puss gullegrisar

Kommentarer
Postat av: Nattis

Det skulle vart naaaajs om du var med ocksåå ju! Men soon we'll meet again! (Säger jag med otroligt brittisk accent)

2008-08-23 @ 00:35:20
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

kunde du inte myst med mig också om du hade varit hemma .. ?

2008-08-23 @ 13:11:19
Postat av: rebecca

kunde du inte myst med mig också om du hade varit hemma .. ?

2008-08-23 @ 13:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0