en gång till

fan vilken grym bloggare jag känner mig som just nu. det är som att jag vill skriva av mig för dessa månader av frånvaro. fast det är ju ingen som vet att jag skriver det här. heheh vad skoj det kommer bli när ni upptäcker denna och tänker "men hallåå töntnattis som bara skriver i smyg" ungefär som att ni inte klarat er utan att läsa om mitt fabulösa liv. tror ni det finns ett ord som heter fabulös? ofta finns det ju såna där halv svengelska ord som användes förr i tiden. fabulös fabulös fabulös

tog mig just en hårdbrödmacka med ost hörrni. jag valde mellan hårdbröd och sånt där rostbröd som är lite halvbrunt. eller ja man kan ju intala sig själv att det är lite halvbrunt. är säkert bara lite brunt socker i för att det ska se nyttigare ut. men iaf jag tog mig en hårdmacka för att det är nyttigare, oh jag längtar till mitt nya liv börjar. det börjar på fredag. eller ska vi säga måndag. hehehe nej nu skojade jag med er, men på lördagmorgon börjar det. lovar. hoppas jag kan hålla det med tanke på att friskis inte kör i gång med vanliga schemat förrän typ september. vi håller tummarna

fan vad jag är dålig på att hålla mig till ämnet. hårdbrööö var ju le topic .. äter det i denna stund och försöker, verkligen försöker att inte smula ner pappas tangentbord. det går sådär .. hoppas det inte ramlar ner någon elak smula mellan tangenterna nu på pappas lilla jobbdator för då kommer jag nog få smisk .. och det vill man ju inte, hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0