it's been a year

idag är det den 25 augusti. igår var det med anda ord den 24 och det var då jag åkte till bryssel för första gången förra året. jag har alltså varit borta i 366 dagar nu, konstigt .. tycker ni det känns som det?

idag var jag uppe klockan 8 för att jobba! killarna har inte börjar skolan än så det blir heldagar veckan ut. vi mötte iaf upp emelie plus barn i en park vid schuman och lekte lite idag så det var skönt.

imorgon blir det playdate med nath och eventuellt bad på poseidon. får se hur det går!

förövrigt ringde E mig idag .. jag kunde inte prata då för jag jobbade och bad han ringa upp senare, men kan tänka mig att han hade fullt upp då, så att säga, HEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0