lay all your love on me

ja FOLKS vad gör man en fredagkväll som denna? jag har tvättat en maskin, och kan inte tvätta nästa förrän minst hälften av föregående maskin har torkish .. så det kan jag inte heller göra! duschat har jag gjort, målat naglarna har jag äääntligen gjort och när min ende vän sanne valde krogen framför mig insåg jag att mina dagar var räknade. hehe pfht

men jag har faktiskt packat upp min väska. yeeh guldstjärna till dig nattis!

väääätni. jag var lite rädd idag när jag flög faktiskt pga madridhändelsen. läskigt jöh. det är nu ni nickar.

på tal om flygning så köpte jag äntligen le lovely puder på taxfreen idag. inhandlades även lite annat smink och puuff där var pengarna borta. jag köpte t ex den näst mörkaste touche éclat-grejen .. OCH dom hjälpte mig. det var som att dom trodde jag var en person med lite mörk hy. typ som emely eller jill. ack ack vad fel som hade. så jag kommer se ut som en fjortis i vinter! wii mee like

Kommentarer
Postat av: sanne

haha nickade liksom instämmade till texten...

2008-08-24 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0