sexton nitton

och så var det torsdag då. är lika med en dag kvar till jag återvänder till bryssel.
känns helt okej faktiskt, har varit här så länge nu och omväxling förnöjer som det så vackert heter.


regnar ute gör det också. och sanna har åkt till jobbet. har precis kollat på 100 girls. trodde jag sett den förrut, men icke. den var inte så bra. ni vet sådär bra så när man i slutet bara önskar att den ska ta slut så man får göra något annat. ungefär samma känsla som jag fick när jag såg ps i love you. hade hört så mycket bra om den och tårarna skulle falla, yaddayadda.. men jag tycker den var astråkig. tråkig, fjantig och låång.

inte var det mycket folk ute igår heller! man trodde nästan det var ett skämt men dom öppnade andra dansgolvet och det var ju fullt så lite folk måste det ju varit. folket kanske var på people. hehehh

näej, men känslan var att det enbart var 90tjejer där. och 90killar. alltså inget för mig. inte ens något för lammkötts-nattis. då äre illa! det enda jag tyckte var att dom kunde åka hem och lägga sig för dom ska minnsan till skolan idag. TAKE SOME FREAKIN RESPONSIBILITY!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Inget lammkött för mig i onsdags heller, nej. Come to mamaaaaaa liksom!!

2008-08-23 @ 00:27:08
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/
Postat av: Nattis

Vet liksom inte om min förra kommentar kom fram.. Men jag skrev nåt i stil med; nej, inget lammkött för mig i onsdags heller.. Come to mamaaaa! (Oj känns lite sjukt att återberätta vad jag har skrivit liksom)

2008-08-23 @ 00:51:09
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/
Postat av: Nattis

Oj det här blev pinit.. Nu kom den förra kommentaren fram för mig.. Ooooopsi!

2008-08-23 @ 00:51:53
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/
Postat av: nathalie

hahaha

2008-08-23 @ 01:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0