singing bee

nääääämen! nathalie har uppdaterat sin blogg, igen tänker ni .. jajamensan! only for you! vet ni vilka som ringde mig idag. en tjej som höll i singing bee. ni vet, mitt favoritprogram. fick lite små panik och trodde att någon anmält mig i smyg och visste inte hur jag skulle ta mig ur situationen. men så var inte fallet insåg jag innan svettpärlorna hunnit bildat en pöl över min läpp. phu. jag hade deltagit i en tävling på tv3's hemsida om någon jacka. och jag kunde alla svaren och hade kommit vidare i tävlingen. okej tillåtet att skratta nu. ofta jag för det första är med i en tävling över internet och två, ofta när priset är en jacka? okej, tävlingen gick iaf ut på liknande tävlingar som i singing bee och jag ville helt enkelt bara visa mina skills

men iaf, nu har jag gått vidare och har vunnit publikbiljetter till detta avsnitt som spelas in på torsdag och i pausen lottar dom ut jackorna typ. haha undra om jag får vara med i tävlingen om jag inte kommer dit? blir ju lite halvsvårt när jag inte äger ett körkort och alla jag känner har singing bee på top3 av hatprogram. well well

singingbee_240.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0