tjugotvå

ikväll känner jag lite så att jag inte behöver stressa mig i säng. det är ju liksom fredag imorgon och även om jag vill dö eller döda någon annan för att jag är så trött imorgon så kan jag ju iaf tänka att "imorgon får jag sova ut". bara det är ju en befrielse i sig.

imorgon är för övrigt familjen bortbjudna på middag, så kan ni ge mig lite förslag på vad jag ska äta är ni snälla? något gott tack som går att göra till en person lirre!

nej nu ska jag plöja igenom några avsnitt av sjukhuset. hörs kanske sen folks

Kommentarer
Postat av: maria

häromdagen åt jag sill,ägg, tomat, fetaost, svarta bönor och kikärtor till lunch. haha. kanske nåt att prova?

2008-08-29 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0