trött kväll återigen

yo nathalie här. neej är det sant, vi gick ju in på din blogg

alltså jag är så trött så trött. ska gå och lägga mig nu och igår gick jag och lade mig ännu tidigare. sjukt långa dagar, men imorgon ska vi åka på lite utflykt och så skavi ha lite playdates på eftermiddagen.

idag har jag och emelie +barn och nath+barn varit på ett flygplansmuseum, det var lite skoj! efteråt åt barnen mellis i parken, varsågod för les information!

ikväll har jag äntligen träffat mikaela! var och fikade med henne, emelie och thomas på la terasse och hade det mysigt. lite kallt att sitta ute nu faktiskt. förstår inte, det är ju bara augusti ..

lite bitter och avis kan jag väl erkänna att jag är, alla där hemma får ju gå på säsongsavslutning på birger och här sitter jag som en gammal rucka och ska lägga mig och sova. jag hatar att sova! eller snarare , jag älskar att sova! men jag hatar att sova när jag inte får sova hur länge jag vill. jag tror fanimig jag hellre är uppe hela natten. ska nog prova nån dag. typ imorgon.

nej nu blir det sängen, jallabajj!

Kommentarer
Postat av: reb

haha låter som ett plågsamt expriment i mina öron .. men så är det ju mina öron också haha. gillar din frekventa uppdatering!

2008-08-28 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0