lördag

igår blev det en sista förfest hemma hos anna och sedan utgång. vi skulle förbi celtica en sväng bara en sista gång men vi råkade fastna där och det var jätteskoj. tills slutet när alla hetsade om att åka hem och jag kände seven-tid all over again när alla alltid tvingade hem mig fast jag inte ville. heheh måste stå på mig!! nu ska jag snart gå ut och äta med familjen och niklas och sen kommer anna och fellan hit och kollar på film. mitt rum är kalt och fult och tomt. detta känns så jävla overkligt! men för att prata om framtiden; fick kommentar av emely att hon jobbade på måndag. när passar det alla att ses!? inte vid lunch alltså? ska vi ta en kvällsfika istället? SKRIV TACK

Kommentarer
Postat av: nattis

jag jobbar till fem så kvällsfika tycker jag blir bäst annars kan jag ej närvara och det gör mig isf ledseeeeeen :(

2008-12-21 @ 02:49:37
Postat av: sanna

jag jobbar till nio så helst efter det...

2008-12-21 @ 11:39:46
Postat av: Anonym

och jag jobbar till fyra-fem nångång :D:D

Hoppas flygresan går bra hem stumpan :)

2008-12-21 @ 17:11:26
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: marro

jag jobbar också till kl 17 så kvällsfika is the shit!

2008-12-21 @ 21:50:44
Postat av: marro

haha eller du kanske tänkte fika imorrn.. det kan jag ju inte komma på alls!



ha det så mysigt :)

2008-12-21 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0