natt

här sitter jag som vanligt all by myself. alla mina vänner har en efter en lämnat mig på msn och här sitter jag pigg som en lärka.

idag tog min tandkräm slut igen. nu ska ni som inte flyttat hemifrån än få en lista på hur jävla ofta man måste köpa såna grejer
- shampoo, ungefär varannan vecka
- balsam ca var tionde dag
- tandkräm FREAKING VARANNAN VECKA TYP
- duschcreme typ aldrig

min nya tandkräm smakar typ som sluta-röka-tandkräm .. eh undra om det ens finns. men typ sån tandkräm för rökare. jag har iofs aldrig smakat det men det känns som att det är så här det smakar. jag känner mig lite som en rökare som borstat tänderna nu när jag använt den. ni vet så där så att man ändå inte luktar riktigt gott utan att den där sjukt äckliga röklukten  ändå sipprar igenom tandkrämslukten. jaa ni stinker skit hehehe men det visste ni nog förmodligen redan!

Kommentarer
Postat av: sanne

jaa balsamet är värst seröst för mig varje vecka :(

2008-12-03 @ 21:09:49
Postat av: Felicia

shit ja fattar inte hur ni gör! jag köpte ett shampoo samma dag som ja kom till Bryssel och det är inte slut än haha! lika med mitt balsam det har ja haft i två månader! det kanske beror på vad man köper !

2008-12-04 @ 14:21:33
URL: http://feliciap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0