torsdag

skriver ju aldrig längre .. känns inte som att jag har så mycket att skriva faktiskt.

i måndags var vi bjudna på jättegod middag hos felicia och i tisdags var vi och lunchade lite folk efter min franska
igår var vi på julmarknaden och sen var vi och drack lite drinkar. jag och anna drack dock en alkoholfri drink. vuxenpoäng till oss

idag har jag bakat och bjudit på cheesecake och till det drack vi champagne som sanna hade med. haha vadå dricker inte ni champagne en timme innan ni börjar jobba en torsdag?

nu på kvällskvister har jag varit hemma hos anna och myst, och sophie kom förbi en sväng.
förresten var det supermysigt att ha sanne här, kom på att jag inte skrivit sen dess

Kommentarer
Postat av: Felicia

inget har hänt :) men ja blev bara lite ledsen igår ! nu nät typ alla åker!

2008-12-19 @ 07:02:55
URL: http://feliciap.blogg.se/
Postat av: Anonym

javisst är det! :)

nu är det bajskort kvar tills du kommer hem!!

Hoppas du får en superrolig sista-helg nudå :D

Föresten, om du vill så kan du få bo hos mig från 26e till 30e, haha, micke åker ju bort! äsch du kan ju tänka på de iaf! pöss

2008-12-19 @ 10:24:03
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad rooligt :) FÖr du får hemskt gärna göra det serru! Men vi drar en fika på måndagkväll?! för ja jobbar på dan så vi kan väl köra en kvällsfika! När landra du på arlanda föresten?

2008-12-19 @ 20:01:13
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0