coolt va

vad gjorde du kl 8 i morse? försov mig
vad gjorde du för 15 minuter sedan? satt framför datorn. kanske funderade på om jag ska kissa. gör det fortfarande.
vad är det för väder hos dig just nu? jävligt mycket natt
tror du på kärlek vid första ögonkastet? show me
vilket ämne är roligast i skolan? hehehe rast heheh
trivs du i skolan? jaa hihi
favoritlåt just nu? beyonce - if i were a boy
 vad gör dig glad just nu? tanken på helg!
vad ska du göra härnäst? kanske gå och kissa
 favoritgodis: allt som inte finns i bryssel
klädsel just nu: rosa mjukisar, nån tubtop så jag kunde dova och luvtröja
musik just nu: coldplay
sommarplaner 2009: jag har fan inte ens hunnit planera om jag ska kissa eller inte. sluta tjata
 hur många kuddar sover du med: tre
 morgon- eller nattmänniska: morgon. he hehe kul va!!! NAATTT
vilka är viktigast för dig: att dom jag tycker om mår bra
är du kittlig: japp
snarkar du: jaa när jag är förkyldis. och ibland annars. men mest pratar
 äckligaste insekten: bärfis
 vad vill du jobba som? vet inte
 skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? såklart
 anser du att du är stark? allt är relativt
vad längtar du mest efter just nu? imorgon hi hi
hur svarar du i hemtelefonen? hej det är nathalie
 hur svarar du i mobiltelefonen? beror ju på vem som ringer? oftast "hallåååj" med jättepositiv stämma 
vem ringde du senast? var ett tag sen.. minns inte
 senast kramat och när? fia klockan 20.57
antal timmar sömn inatt? sanna när gick vi inatt? 5-6
sov du ensam? all by myseeelf
vem sov hos dig senast? marro!
 vad ser du fram emot? gud vad många såna frågor? imorgon har jag ju sagt!
vad vill du ha just nu? mail
 vilken buss åker du oftast? 29
 anser du dig själv snygg? nu? haha nej asful
pratar du fortfarande med personen du kysste senast? meh va fan.. keep spit it in my face.. im tryin here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0