fredag

idag har jag shoppedishoppat min nyårsklänning! armani liksom.. ofta!

har barnvaktat ikväll och anna har gjort mig sällis, gulligt. vi har ätit tacos och kollat på film. som godnattbok ville L höra en bok som jag aldrig sett här förrut. den handlar om hur barn blir till. jag var jättegenerad och hoppade över flera meningar. tillfällen som dom önskar jag att L inte kunde läsa .. en mening kunde jag inte ens säga utan började tokskratta och barnen blev förrvirrade och L började själv läsa ur boken ha ha nej gud. fina fina barn

imorgon behöver jag inte ställa klockan! ska verkligen sova ut. skööönt
hoppas ni partar järnet just nu tjejer, nighty night

Kommentarer
Postat av: fia

åhh mysmys! hahahah de hade jag oxå varit! hahaha men awsome att ni hade de mysigt! ikväll hmm vet inte om jag ska me, men samtidigt får jag en lite party känsla till min kropp! wohoo dance! haha vi får se! men i så fall kanske lite förfest här.... hmm kanske! vi får la höras! pussspuss

2008-11-15 @ 11:34:31
Postat av: sanna

haha roligt att dom kastar över samtalet om blommor och bin till daj!

2008-11-15 @ 12:48:17
Postat av: sanne

haha samma har hänt mig med! jag hoppade också över meningar och typ öh eh haha.. tur så kan inte min abarn läsa än..

2008-11-15 @ 13:24:13
Postat av: nathalie h

haha vad roligt det lät! :D och kul med nyårsklänning, känns som att alla typ är klara med det förutom jag :O samt, menar du att den är en armaniklänning for real? är jag helt lost inom modevärlden om jag säger att såna kläder går på flera tusen eller? jag känner att jag ej har så stor koll nu? haha.. puss på dig

2008-11-15 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0