fredag hela veckan

har precis kommt hem från stan och en runda på GB .. nu ska jag snart ätis och sen duscha och fräsha till myself inför kvällen. vi ska förfesta hos mikaela som flyttat till en ny lägenhet så det ska bli skoj. nära och bra till stan också så vi slipper stressa för att hinna med metron, känns skööönt! ikväll ska jag nog ha kajal innanför ögonen. haha om jag vågar.. blev lite sugen på det nu, men tror jag kommer känna mig som en fjortis igen. ska nog tom bränna lite på kajalen så man får till det där extra svarta ni vet ha ha

Kommentarer
Postat av: rebecca

craaazy gal!

2008-11-09 @ 09:58:21
Postat av: Anonym

hahah sööt.. blev det lite fjortis och extraa svart? ;)

2008-11-09 @ 22:51:09
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0