måååndag

i lördags var vi på le you det var kjempefint det! askalas!
jag, anna, fia och felicia var först hemma hos fia och prepartade sen åkte vi ner down tooown och partajade.

igår var jag ner på kyrkan en snabbis och skulle jobba, det behövdes dock ingen hjälp (som jag redan hade antagit) men målade lite ansiktsmålning på x antal ungar och anna köpte ärtsoppa. jag smakade en halv sked och höll på att spy. varför tycker jag ej om det!? jag äter ju verkligen allt egentligen ..

efteråt åkte jag och anna hit och åt lite popcorn och kollade på singing bee med tända ljus medans snön föll.. JUSTE har inte berättat att det snöat lördag, söndag och även just nu snöar det massor men nu är det varmare igen så nu stannar inte snön. det är så fint viiissttäää!

Kommentarer
Postat av: fia

underbart! jag byggde en snögubbe me barnen igår! Wiiiiiiiiiiiiiiiiii

2008-11-24 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0