o nya updates

haha kanske jag uppdatera lite om vad jag gjort senaste dagarna också.
barnen har varit ledigsa igår och idag för det är studiedagar på skolan så jag har jobbat hela dagar. det har gått jättebra faktiskt. energin tog  dock slut lite idag men då städade jag vardgasrummet och barnens rum(?) jag blir verkligen mer och mer lik mamma när det gäller sånt. känner mig lättad när det är fint typ. haha sjuk

sen blev barnen mysiga igen och vi har läst kanske 250 sidor i sunes jul. jag vill inte lämna mina barn! jag vill inte lämna min familj! jag vill inte lämna bryssel!

men men, samtidigt längtar jag efter er också, glöm inte det mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi som kommer ta så bra hand om dig när du kommer hem stumpan :)

2008-11-05 @ 21:50:38
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0