onsdag

JAG HATAR ER NÄR JAG BARA SKRIVER OCH SKRIVER OCH NI INTE VISAR ATT NI LÄSER !!!!!!!!!!!
nää nu överdriver jag .. jag är inte en person som hatar det vet ni ju. smeker lite på kinden.

orkar inte skriva .. har ingen energi
när jag tänker efter är jag nog lite lätt irriterad idag. typ på allt och alla. inte blir det direkt bättre när jag måste hänga med någon som sitter och snackar skit om mig så fort jag inte är i närheten. men såklart kan jag inte säga någonting för då hamnar ju andra i en jobbig sits. jag hatar tjejer .. helt ärligt. var inte så jävla töntiga och stå för vad ni tycker iställt, vågar man inte det kan man lika bra vara tyst

60 dagar innan jag kommer hem! jag längtar efter er mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: rebecca

längtar också efter dig!

2008-11-13 @ 17:05:27
Postat av: nathalie h

jaaaa snart är du hemma wie det ska bli kul! saknar dig!



ps så ska jag bli bättre på att kommentera, speciellt eftersom jag själv nyss skrev om sånt haha..

2008-11-13 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0