onsdag

L sjuk idag igen, men nu är han frisk och jag hoppas han går till skolan imorgon. vill inte missa mer franska .. undra om min lärare känner igen mig. min frööken.

igår pratade jag med linda och det var jättemys, har ju inte skett på kanske 2,5 år. och idag ringde mamma. värsta dagarna liksom .. har jag berättat att jag fick paket av sanna i måndags eller!? fan vad du är underbar lilla kissemiss

har varit och tränat och sen var jag och fia på roadtrip. vi hämtade upp anna efter en stund också. vi åkte i 2½ timme. vi hade kul. vi lyssnade på musik. jag älskar att åka bil. sen kom jag hem


NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ det håller inte... vad fan kan det hända något kul att skriva om!? eller kan jag iaf formulera mig roligare .. jag tror att det bor en råtta på mitt rum.hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0