tisdag

jag hatar att vara vaken själv så här på nätterna. jag är trött som en apa hela jävla dagarna och somnar så fort jag sitter bekvämt men så blir det kväll och nathalie blir pigg igen, whatss the muuuthafuckin problem?

aja helgen då .. yes har redan skrivit om min hejdundrande fredag så här kommer lördagen. jag anna och fia var på stan på dagen och jag shoppade lite smycken, hårgrejer.. klänning, skor .. hmm.. strumpor! asviktig grej! och handlade även en nagelfil så jag filade ner mina gelenaglar i söndags. känns skitskönt men naglarna är helt förstörda och jag kan knappt nudda dom för att dom är så känsliga. okej överdrev lite, men tre naglar gör ont som helvete. när jag kom hem till anna efer krogen i lördags gjorde jag illa nageln och började gråta av smärta.. FATTA!!

aa vi  han med en fika på hema också med lite andra grrrls, sen förfestade vi hos mikela och sen hamnade vi på celtica. jag hade nya skor och ville dö av smärta. aldrig kännt något liknande. ett köttigt skavsår bakpå foten var inget jämfört med det. nej blä var inte en speciell rolig utgång.

i söndas blev det söndagsfika på kakan som vanligt och sen var jag hos anna och lekte en sväng innan jag foooor hem.


igår gick jag och anna en prommis ner på stan för övrigt. sjukt att man ska lämna denna stad så snart. och idag blev det ingen franska igen för L är sjuk.  nu på kvällen har jag varit och boxats med felicia och fia, det var trevlans

nej nu må jag gå och sova. eller sova och sova

Kommentarer
Postat av: marro

usch hatar när man har ont i naglarna, påverkar ju typ hela ens liv! haha. ps är serri

2008-11-19 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0