torsdag

och så var det snart helg igen då. går tiden lika fort där ni är!?
franska, luncha med anna, jobba, fika med bruuuudzzen i merode.

nu ska jag berätta en grej jag tycker är rolig. det är när någon blir taggad på en bild på fejjan och så märker man att personen i fråga är väldig nöjd med bilden för helt plötsligt dyker bilden upp överallt.. på msn, på bloggen.. kanske tom som presbild. TA INTE ÅT ER... jag lovar JAG ÄR LIKADAN!

här kommer senaste bilden på mig bara för att . nej jag är inte snygg. vill bara visa att nu börjar det gå ut för, för den enda jag får pussa på är tiger. vart är min blivande pojkvän? kära bullen, letar jag på fel ställen????




Kommentarer
Postat av: nattis

tiden går lika fort här, yes.. hahaha du skriver så roligt, "kära bullen", hohojaja jag skrattar högt här, tack för att du gjorde min fredag lite funny hehehehe

2008-11-21 @ 17:06:41
Postat av: marro!!!!!!!!!!!!

haha jag har precis gjort det? maybe att du syftar på mig?:) men det ärju kul om en bild blir lyckad, inte alltid det händer liksom! hahah.

2008-11-21 @ 18:24:08
Postat av: emely

haha skoooja inte att tiden går lika fort här, sjukt snart som du kommer hem mää.

jag vill också pussa på tiger, han var ju jätte söt! du vet jag och gossedjur :D

2008-11-24 @ 11:54:16
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0