fredag

tills för ganska rätt så nyss så skulle jag gått på bio ikäll. mysigt sådär tänkte jag och så fetparty imorgon då istället. men nu sitter jag här färdigmejkad och ska snart iväg och köpa alkohol och sen bege mig på förfest hos sandro.. vad gick snett undrar ni nu .. NEJ det är faktiskt inte mitt fel denna gång!

alla andra ville helt plötsligt gå ut och jag är inte den som är den..nöär ni hör vad jag har på mig kommer ni dock få en chock.. men va fan, jag skulle ju inte gå ut idag så detta gills inte som en utgång..men jag har jeans.....

okej tror ingen här bryr sig förutom sanna men det är en ganska stor grej för mig..har inte gått ut i jeans på över 1 år.. ha en lovely fredag mina käraaa puss

Kommentarer
Postat av: sanna

hatar när du inte är inne på msn en söndag.. söndag är liksom ångestdag numebro uno, just idag gånger 4 så kom

2008-10-19 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0