helgen är över

eftersom jag var hemma igår under dagen så har ni ju redan hört vad jag gjorde i fredags. vad skönt det känns att slippa skriva ner allt .. hoho

i lördags, eller jag rättare sagt igår åt för jag middag med e och s, jättegod sallad med halloumiost och chokladmousse till efterätt innan jag begav mig till anna på förfest. började lite trögt, men sen kom vi igång och jag och anna shotade upp det sista av shotblandingen vi hade. det var sån där man kunde köpa på house hold förrut, sån där flarra med smaksättning i som man häller sprit i. vi hade lakrits och den var skitgod oavsett hur mycket jag hatar liknande shotar.

gick till celtica och började i vanlig ordning dricka tequila haha. fattar inte vad jag tänker på när jag beställer det!? men det var helt okej denna gång med.. jesus jag är så grym!  trodde att jag aldrig mer skulle kunna dricka det faktiskt.

vi lekte med ett tvillingpar + kompis ganska mycket under kvällen, några killar som brukade hänga i samma park som vi gjorde i somras haha och nu har vi blivit vänner haha. det är sött. jag och anna delade taxi med huss och daniel hem och hade massa hyss för oss på vägen från taxin hah. dom hängde hos anna ett tag innan vi körde ut dom för att vi ville sova, det var trevlans

idag har jag mest legat i annas säng och kollat på satc och sen var jag ner och fikade som vanligt på cheesan klockan fyra. nu på kvällen har jag varit hos daniel och kollat på film heheeh.

pözz

Kommentarer
Postat av: rebecca

du ÄR typ tequilakungen ju

2008-10-27 @ 16:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0