hemkommen

och i vanlig ordning orkar jag inte blogga när jag har massor att skriva ..

 men i fredags satte jag mig på tåget som skulle ta mig till amsterdam ceeentral! resan gick rätt fort och jag hann bli hög innan vi ens kom fram typ. alltså ej på eget bevåg, utan pga att folk suttit och hashat inne på toaletten jao.

sanne kom och mötte mig efter tretusen samtal och massa letning haha och sen tog vi bussen tillsammans hem till hennes lya hoho! där väntade en festklädd (HAH skratta gärna åt mitt ordval) nathalie! jag och sanne fräshade snabbt till oss innan vi började dricka lite vin tillsammans med nathalie, vera och som... det är sannes kompisar höhö

en väldigt rolig kväll med gratis absinth av bartendern, tjaffs med sannes kompis.hrmpf jag och han alltså. och sen hjäpte jag och nattis en 15årig kille från danmark som höll på att dö av fylla typ, haha nej men det var så synd om han och jag fick lite panik när jag tänkte på att han var 93a.

på lördagen var vi heeelt slut och gjorde inte så mycket, gick en liten sväng runt sannes hus typ hha och sen åt vi good mat tillsammans innan vi började förfesta igen och ännu en kväll på stan med några andra kompisar till henne och såå. jag och nathalie träffade våra drömkillar. åh det var så fint. min kille var förövrigt känd. typ., eller okej hade en känd pappa. COOLT VA jaa vissthörrniiii nu är ni impade va

på söndagen sightseeade vi lite och åt pizza på något litet hak i stan och hade det mysigt. tack för en jätterolig helg tjejer! var AsSaAaKUuLlL att träffa er!
dgg h jj
 kjj jkg 
ty h

Kommentarer
Postat av: sanne

hoho du glomde detaljen om hur ni traffade dromkillarna... haha!

2008-10-15 @ 11:19:14
Postat av: rebecca

men åh mysigt då med amsterdam!

hihi idag har jag också gått lite bananas på den svenska butiken (på ikea) och jag är sååå glad .. är det normalt att bli så upphetsad över några kanelgifflar och lite köttbullar? haha, vill gärna ha expertråd.

2008-10-15 @ 18:39:39
Postat av: marro

myyyysipysi!

2008-10-15 @ 20:30:23
Postat av: Kirre

Haha vaddå stalker jag hel gillar ju dom här kommentarerna juue :P

Men fan vi får se vare blir då, om dir blått el. rosa eller nåt helt annat :D Jag vill nog tro att jag är lite färgad om kroppen iaf ;) Haha

2008-10-16 @ 20:19:54
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0