kväller

klockan är 01:18 och jag är hemma. och det är fredag. haha askalas!

har varit hemma hos felicia med mikaela, sandro, sanna & emelie och avnjutit god middag bestående av potatisgratäng, kött, rödvinssås och grönsaker. chokladmousse till efterätt. gudars vad gott det var! några goda hallonöl till det och sen var kvällen slut. haha jag är så mogen, alla utom mikaela gick ut efteråt. men jag har kört tvådagars i fyra veckor nu och känner mig lite halvslut. okej det gjorde jag inte hos felicia så jag vet inte vad jag försöker lura i er, men pengarna sinar som jag sagt och nu när jag väl är hemma känns det skönt att få krypa ner och sova om jag ska vara ärlig! det är ju lördag imorgon lirre!


sådär skabbig slipper man se ut om man avrundar kvällen vid halv ett.  MVH fru persson

Kommentarer
Postat av: rebecca

hade också hemmakväll igår. skönt att inte vara bakis! pussis

2008-10-25 @ 13:12:25
Postat av: marro

jag meed! fast det hade ju sina naturliga orsaker. du får vila upp dig tills nästa helg när vi ska leka!!!!!!!

2008-10-25 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0