måndag

i fredags blev det alltså en liten spontanutgång på celtica. jag hade så där kul. eller jag flera stycken hade haft den roligaste utgången i bryssel (dom kom i augusti alltså..) jag skulle nog påstå att det var den tråkigaste. typ. hahah vadå gör JAAG nåt fel? haha.. slutade lite kaosartat, som tur var dock ej för mig!

på lördagen åkte jag ner på stan med felicia, fia och sanna en sväng. höll hårt i mina slantar då jag är fattigare än fattig och det gick bra! (gick in i två affärer, hrmpf)


på kvällen var samma gäng hemma hos fia och förfestade och sen blev det celtica igen, hade jätteroligt och jag, ja ni läste rätt..drack tequila! det är ungefär det äckligaste jag vet efter sambucca o ouzo men det gick ner och jag kände knappt den där äckliga lukten! coolt

kvällen slutade med en kebab på sultan och en taxichaufför som frågade om han fick följa med in och sova med mig? haha

vaknade vid halv tre igår och stack ner på stan och fikade med fika-gänget.. sen var vi på bio och vi såg mamma mia, igen för mig dock .. men det gjorde inget!

idag har jag varit och tränat på dagen med fia och sen hämtt barnen med sandro och sen ikväll lekt med anna som har kommit hem from paariiiss! det var myysoo

10 dagar kvar till marro kommer! jag längtar efter dig honey!


ser ni att vi ser lite kära ut

Kommentarer
Postat av: nathalie

han var snygg! eller får jag skäll om jag säger så? (han ser snygg ut iaf på bild..)

2008-10-21 @ 12:38:54
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/
Postat av: marro

haha för en gångs skull kan man hålla med nathalie om en kille, ovanligt! SNART LEKER VI!

2008-10-21 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0