onsdag

dagarna bara rullar fram. det är sinnes vad tiden går fort, fatta att jag har varit här i 14 månader. minns ni när man gick i skolan, ett ååår där tog ju sån tid och här nere bara svishar tiden förbi. det är läskigt.. och jag vill aldrig åka hem!

okej vad har nathalie gjrot idag dåå?
lets see .. vaknat, gått och handlat, jobbat, haft playdate med sandro, varit och tränat och sist men inte minst varit hos anna. ni daaa? något mer spännande än mig? ni är så dåliga på att svara när jag frågar här så jag blir gaaalen

nu ska jag gå och gosa ner mig i min nybäddade säng och kolla sjukhuset. myzpyz

Kommentarer
Postat av: sanna

jag har vaknat, haft en lektion, ätit lunch med några i min klass och nu sitter jag här och väntar på min första tenta.. mår lite psyiskt dåligt

2008-10-23 @ 15:37:27
Postat av: Anonym

men jag vill att du ska komma hem :)

ja har inte gjort mkt suttit framför datorn heela dagen och letat jobb, haha booring

2008-10-23 @ 15:55:37
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: rebecca

gått i skolan, satt mig på starbucks och gjort läxorna och läst i min bok, kommit hem, ska äta tapas och dricka cava ikväll



pöss

2008-10-23 @ 17:15:59
Postat av: maria

jag har varit på jobbet, kommit hem, gått med hunden och nyss ätit lax och potatis. snart ska jag läsa i högskoleboken. very spännande

2008-10-23 @ 18:56:49
Postat av: nathalie

jag har "jobbat" men gick två timmar tidigare för jag mådde så dåligt (:() sen har jag mest sovit, kollat på tv, försökt få min mamma att klippa mig osv osv. mycket spännande dag med andra ord.

2008-10-23 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0