onsdag

yoyoyo!
jag skulle kunna skriva massor .. om massa roliga grejer, saker som händer och blabla! men jag orkar likzom inte! hehehe im soo craaaazy

idag har jag bara jobbat typ. och haft playdate med sandro som varje onsdag. sen bakade jag sockerkaka för att dom skulle komma också. visst är jag zöt. visst då.

nu ikväll har jag och anna varit och tränat och sen joinade vi emelie och beatrice som var och fikade på carpe diem. i träningskläderna. haha vi är så fräsha. men vadå vad gör man inte om man är värsta hypersociala tjejen likzom hiehee bara o pallra sig dit.. hhoahahaoa godnatt folks.

Kommentarer
Postat av: Felicia

ja absolut! ska vi mötas på samma ställe samma tid ? tjugo i åtta va? kram

2008-10-09 @ 16:40:20
URL: http://feliciap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0