tisdag

det är tisdag! ...natt!
jag är ensam hemma och anna har flyttat hit haha. jag vågar verkligen inte sova här själv.. igår gjorde jag inte mycket för världen. inte mycket för mig själv heller haha. på kvällen var dock jag och anna och tränade och sen kollade vi några avsnitt av 24. har lånat säsong 5 och 6 av niklas nu så nu ska här plöjjas!

idag har jag varit på franska och sen lunchade jag med felicia mikaela och sanna efteråt, medan anna var och jobbade. hon jobbar denna vecka, heldagar. och jag är ledig. känns lite orättvist haha.

nu ikväll har jag och anna ätit fin middag här hemma, tre-rätters tom haha. nu ligger hon här och sussar och jag är inte det minsta trött. ska nog kolla lite på sjukhuset.. håll tummarna för att hon inte vaknar

BTW, ofta maria kommer hit om 1½ dygn .. LÄSKIGT nästan!!

Kommentarer
Postat av: marro

men mest kuuuuul!

2008-10-29 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0