tisdag



idag har jag varit på bra humör! det gillas. yepps!
började dagen med franska och helt mitt i allt fick jag mens haha. asså jag är bara virrig, jag visste ju det men vad fan gör man? jo lite panik fick jag allt  .. okej ska inte underdriva nu. aja, det löste sig efter många om och men haha.

efteråt var jag och anna sanna och fia och lunchade på pulp och sen hänkade anna på hem till mig på en kaffe innan hon började jobba.

idag har jag även ringt och fått tid för att firra naglarna igen. på torsdag, äntligen ! wii
på tal om naglar så kroszade jag min ringfingernagel på ki-boxen idag. det gjorde jävligt ont. eller ja, det gör fortfarande ont. hoppas hon kan fixa det på torsdag men det antar jag .

jag har förövrigt fått några utslag på kroppen, små röda prickar, eller ja inte så jättesmå.. jag undrar vad det kan bero på. imorgon ska jag byta lakan i min säng. försvinner dom då så är det pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0