tisdag

ursäkta min kassa uppdatering .. förlåt. men det händer så mycket på helgen så jag hinner varken blogga och sen när jag väl ska skriva så har jag så mycket att skriva om så jag inte orkar.

i fredags var jag, anna, felicia och sanna hemma hos fia och kollade på film och åt chirre med dirre. det var väldigt mysigt faktiskt, vi kollade på shrek 3. hade inte sett den och den var väl fin

på lördagen var vi fem plus mikaela på stan och åt lunch och shoppade lite. jag köpte nya skor och en ny klänning. och lite smink och örhängen!

sen åkte jag och anna hem till mig och gick till gb och handlade lite inför kvällen och så. jag åt middag där för killarna var på kalas så då tänkte jag att e och s kunde få äta i fred hihi. hos anna alltså, inte på gb haha.

sen blev det förfest hos anna och folk började rulla in efter mycket hets med mig och anna för att vi inte fick på dom jävla ögonfransarna haha. fy vad sura vi blev.

efteråt gick vi en snabbis till celtica, sen till le you. och sen hamnade vi på celtica igen. haha. jaja, det var en jätterolig kväll iaf. orkar inte berätta så mycker mer om den haha.

på söndagen låg jag och anna i sänge till halv nio på kvällen. observera att vi typ inte pratade, kollade på film eller liknande under dagen. utan typ bara låg och sov. hah det var sjukt. slitna eller vad..


Kommentarer
Postat av: marro

haha ofta sova till halv nio på kvällen säro....

2008-10-07 @ 19:41:01
Postat av: Felicia

jag hade väldigt roligt tills jag blev för full haha! hoppas du hade roligt. fika imorgon eller ? kram

2008-10-07 @ 20:12:33
URL: http://feliciap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0