torsdag

okej jag måste starta igång bloggen igen.. jag älskar ju att skrivish av mig .. yeyhh så varför inte göra det? jaa hörrni det är la question..

vi börjar med att tycka lite synd om nathalie.. jag vet inte om jag sagt det (förmodligen inte eftersom du aldrig skriver din jävla idiot) men jag ramlade ju lite tjusigt i sannes trappa i fredagskväll och råkade skrapa upp armen. so far so good, jag bryr mig inte så mycket. men nu har jag typ fått BÖLDPEST!! jaa jag lovar!! hah aokej ta ej i så du spricker mowgli.. men asså det är typ ett infekterat köttsår. och det är på riktigt. idag efter träningen var jag tvungen att kolla till armbågen min och alla plåster var genomdränkta i var och det sipprade var längst armen till min mun!!!! äckligt va!!! jag åt mitt eget var! nej okej. men det sipprade tom med utanför. sipprade. sipprade! inatt ska det få lufta lite. mitt lilla sår.

tycka synd om nathalie grej 2: jag klämde mina fingrar idag så jag började grina nästan. eller okej det gjorde jag inte för anna var här. heheh nu tror ni att jag är en liten mes som inte vågar grina inför mina kompis. hehe
det är inte sant

okej jag började inte grina och kände inte riktigt att jag behövde. jag grinar aldrig längre. tror jag grinade slut mina tårar när jag var liten. jävla grinunge var vad jag var. fick inte ens gråta för mina föräldrar för dom sa alltid "vi vet ju inte om du ligger och håller på att dö eller om du råkade dra lite för hårt med borsten i håret.. SLUTA BÖLA UNGJäVEL!!" det är sant.. nästan. grinunge

men det gör faktiskt fortfarande ont.. dunkar i naglarna lirre! nu vill jag göra en ledsen smiley.. inbilla er att ni ser en här!

tredje grejen är självförvållat men gör likförbannat bajsont.. träningsvärk! fast det är lite skönt känsla ändå.. var på världens roligaste och jobbigaste ki.-box pass i tisdags.. jesus amalia i found my call in life!

yo broes nu orkar jag inte skriva mer. fingrarna värker..

tänk om jag skulle lägga in en liten  bild som livar upp lite.

ska jag. hehe nej. kanske imorgon! om ni har tur. pöööösss

Kommentarer
Postat av: Felicia

ja ska jobba imorgon kväll :/ men på lördag är ja absolut på!yeah!! puss

2008-10-17 @ 00:30:41
URL: http://feliciap.blogg.se/
Postat av: rebecca

ja dem är så grymt snabba så man hinner ju verkligen inte märka något heller. vilket iofs kanske är bra, eller bättre än att få en kniv mot strupen liksom.



stackars liten rå! köttsår å allt. som varar! fi fan. närjag var liten grät jag aldrig, jag kunde typ förblöda innan jag kom på att det skulle vara bra med ett plåster. å andra sidan gråter jag till lyxfällan så det jämnar väl ut sig! haha

2008-10-17 @ 08:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0