världen är liten

jag: men sanna, visst kom du från sollefteå?
hon: japp
jag: jag känner en där! hon heter jessica
hon: är det sant! gidlund!?
jag: eeh .. ja?

för några år sen .. närmare bestämt sommaren då ag skulle fylla 14 så var jag i spanien med familjen och träffade där en tjej som heter jessica som jag umgicks jättemycket med. vi träffades flera gånger efteråt i sverige och var jättebra kompisar, men nu hörs vi ingenting. nu fick jag reda på att denna sanna ( som är en kompis här i bryssel) var bästa kompis med denna jessica under den här perioden! FATTAR NI HUR SJUKT DET ÄR?! hon har sett massa bilder på mig och sa saker som "men var du inte blondare då..jätteblond liksom?","träffade du inte en kille där?" "du var lite fjortis då va?" och "har du inga bröder som var med också?" eh och allt är ju sant och det är liksom hon.. nu har hon till och med fått för sig att hon träffade mig när jag var uppe och besökte jessica, men det är vi dock inte säkra på.. världen är liten .. men cosy haha


sanna och jag med fina utslag

Kommentarer
Postat av: maria

haha shit vad läskigt?

2008-10-22 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0