det går bra nu

vad snabbt denna dag har gått!
och vad snabbt denna vecka går .. underbart! förra veckan var nog den segaste någonsin i världshistorien, thuuumbs up for snabba veckor! o långsamma helger.. hiiigh five!

idag har jag iofs jobbat lång dag eftersom killarna går kort dag i skolan på onsdagar. sandro var här med v och r och lekte, så det var nice.

nu på kvällen har vi varit massa folk och fikat på cheesecake. jag drack dream banana tills jag fick ont i magen. det är milkshake med typ banan, kokosnötsgrej (tror jag?) och glass och allt mums gott i .. den är underbar. vi var typ 9 personer som tog den.. hiihhohoo

plannade helgen och sådär. ser bra ut! längtar till helgen, är ytterst partysugen!
(HAHA fyfan vilken äcklig rad.. åh! underbart! toppenloppen!)

imorgon är det imorgon det är helg! nu ska jag luckilucki på senaste avsnittet av gossip girl som lade av sist.

haah upptäckte nu när jag klickade mig lite i huvudet mitt att jag hade en bula. vet inte HUR många gånger jag slog i mitt huvud igår. det var skrattretande.. anna och mikaela var med nästan varje gång så till slut typ smygde jag med min smärta för jag skämdes att jag slagit i mig igen haha, kläänti


här är jag med min bula. heheh färgat håret lite i smyg hhehe

Kommentarer
Postat av: Kirre

Hahahaa, tack för att du gav mig ett skratt denna morgon.

I needed it haha...

2008-09-20 @ 06:16:10
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0