fortsättning på helgen

sov hos a på fredagen med andra ord, eller sov och sov. jag var skitrött, men kunde inte somna.. sov ungefär 1½ timme innan vi gick upp och kollade på satc-filmen. fick skjuts av robert hem för anders skulle åka och jobba och hann inte ens ta av mitt smink (ärligt) innan sofia och felicia hämtade upp mig och anna för att åka och handla godsaker inför kvällen. hade ju hoppats på att få sova lite under dagen, men icke! på kvällen var vi fyra plus freja och sandro hemma hos sofia och åt tacos och förfestade. hon bor på ett slott typ. det är sjukt .. typ 7 vardagsrum och 11 gästrum. helt sjukt. sen åkte vi ner till louise och satte oss på en bar .. haha gick till studio 44 men ångrade oss i dörren av lite olika anledningar, började skälla ut vakten för att jag var så arg hah. sen skulle några äta och då får jag ett samtal av emelie sm gått ocht agit ut pengar at thon är inlåstpå ing (banken) HAHA.. hon var inlåst på riktigt .. kunde inte komma ut, så det var bara för oss att börja ringa runt alla nummer vi kunde hitta, efter en låång stund kom det massa poliser och hjälpte oss som ringde securitas och sen kunde dom få ut henne. haha stört .. under tiden hamnade sofia och felicia i världens catfight med en 100plusare, fick en hel milkshake över sig och felicia flög som en påse ner i marken och sådär. läskigt

vi gick vidare till baren igen hah nej orkar faktiskt inte tänka tillbaka och beskriv utförligare .. jag och anna tog en taxi hem vid halv sex  med en skitäcklig chaffis som slickade sig runt munnen hela tiden. nejtack put that in lirre

antog att vi skulle sova hela söndagen med tanke på den ickeexisterande sömnen under helgen, men icke .. vaknade vid halv elva och låg och tog det lugnt innan vi gick till sandro och snackish lite och gick en prommis och köpte ost och kex haa. det var gott. det var bilfridag i söndags också så det var folk överallt som skulle vara ute och springa och leka på vägarna bara därför hah ..

sen gick vi hem till mig vid 18 och hängde lite ..sen var helgen slut! very nice helg .. väldigt.. nu längtar jag bara till nästa haha. men det är ju faktiskt måndag, bara fyra dagar kvar wawawiwa!


Kommentarer
Postat av: maria

haha det lät sannerligen som en partyhelg!

2008-09-22 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0