killer

muhaha, härligt att ni uppskattar min brutalitet. dom ska tas dom där jävlarna!
okej men nu uppdaterar jag så att den ack så hemska bilden försvinner nattiZ, blir du glad nu!
 kanske ska slänga in en till bild på mig när jag är svullen..heheh vad säägs.


faan illa mår jag också. inte nog med att jag nästan födde en unge här på stengolvet nyss så håller jag på att spy nu också. och det får jag inte. faktiskt. jag försökte lite i lördags så vi skulle bli hungriga men det slutade med att det kom lite blod. nu är det verkligen slutlekt haha. spynattis heehhe

igår drack vi 50kronors cola på cheesecake.

och jippieyyey idag började friskis så självklart var vi där och kämpade. passet var tråkigt men fick höra i slutet att det bara var en vikarie. ja då blev jag glad i min lilla järrta.

nu är mördar-jobbar-veckan slut och j blir stor och börjar första klass imorgon. jag är lite stolt faktiskt, heheh

Kommentarer
Postat av: Nattis

1. Tack för uppdateringen, nu kan man gå in på din blogg igen :)



2. Födde en unge?! QUE?



3. 50 kronors cola?! Den måste smakat eh.. Jävligt mycket cola?



4. Jag brukar alltid förespråka att spy är nice, men jag måste nog säga stopp när det kommer blod. Don't hurt yourself dear!

2008-09-02 @ 01:38:08
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0