kvääller

VET NI!? imorgon är det FREEEDAG.. åh är så taggad för helg. ska väl egentligen ta det lugnt imorgon, men känner jag imorgon så som jag känner nu så blir det partaj .. wiha!

ehm.. jaa har varit hos anna en sväng och sen var vi och tränade och nu har jag snabb-doveat mig lite. jag är så jävl hysterisk när jag dovear för jag är rädd att det ska hinna sjunka in. oftast måste jag vänta tills jag blir kall efter duschen för jag blir så svettig när jag smörjer in mig. hoppas ingen sett mig någon. det vore pinit. juste, reb jag och sanna hade ju en dove-kväll förrut. såg ni mig då. ängelsmiley på msn.

Kommentarer
Postat av: rebecca

det var en fin kväll! fast vi har faktiskt haft två! en gång, kvällen innan vår nyårsfest i .. öh bälinge? vi skulle väl vara partyfina hehe.

2008-09-18 @ 23:30:46
Postat av: sophie

tycker du? :) Ja de blir nog så ändå:)

2008-09-19 @ 07:58:56
URL: http://metrobloggen.se/sophieh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0