kvällsbloggiiZz

men gaaaaaaah .. nu kan jag inte lägga in bilder längre på den här jävla bloggen! inte samma problem som förrut, utan det händer bara inget när man klickar på klick-knappen.. jävla skitgrej. jag ska byta till metrobloggen nu. eller devote. hehehe naaaaaaaaaat ..

tråkigt med inga bilder. jag som hade tagit värsta snygga bilderna på mig själv i bikini. ah men okejrå.

just nu sitter jag i min lilla rosa dress. den är så söt. jag känner mig så fjollig i den. nästan så jag måste tvinna håret mellan fingrarna ni vet. heheh
kör fullt ut med illrosa nagellack och rosa tofflor. högklackade. haha skoja. såg ni att dom har det i satc när dom har "myskväll". noterade ni även hur många gånger carrie hade på det där svarta nitbältet? tyckte det var lite larvigt faktiskt. så snyggt var det absolut inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0