kvällzing

okej. imorgon är det fredag.. tääääääänk positivt nathalie!
nu ikväll mår jag faktiskt lite bättre. men jag är så jävla slut. det är sanslöst. att vara fysiskt utmattad går liksom att vila bort. psykiskt är något jobbigare. 
idag när jag kollade mig i spegeln kände jag inte igen mig själv, ärligt alltså .. jag har aldrig lidit av påsar under ögonen eller liknande, har ALDRIG ens haft en liten påse. jag har knappt blivit lite röd under ögonen. när jag kollade mig i spegeln idag var jag blek. inte blek som i att jag inte sett sol, utan som om att blodcirkulationen inte fungerar. jag var helt LILA under ögonen. fick dock sluta 18:15 idag så jag hann med en träning på kvällen. tjejerna frågade hur jag mådde, sa att jag såg helt färdig ut. och då hade jag ändå conceal-at mig ett antal gånger för att se normal ut.
nej detta håller inte, men imorgon är det iaf helg. och jag grät tre gånger idag när jag jobbade.

annars var väl dagen bra. ehm.. eller något.

Kommentarer
Postat av: Raisa

känns bra att veta att det finns dom som känner/har känt som jag gör nu. För de flesta av mina svenska au pair vänner har bara lite, eller i princip ingen hemlängtan alls. och de förstår inte alls hur jag kan ha det.

"har du fortfarande hemlängtan?"

"ja."

"vaaaAa???!"



typ såna reaktioner.. så jag känner mej som värsta mesen eller nåt..



men du har rätt, det kommer gå över med tiden, det jobbiga är det med min pojkvän. hade han inte funnits tror jag att det hade varit lite lättare

2008-09-12 @ 02:44:18
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0