MAAT

fan vad jag skriver om andra bloggar idag förresten.  men eftersom att många av mina vänner också är matmissbrukare så får jag skriva detta. läste igår i en grymt tråkig blogg.. hehe nej inte den larviga kopian utan jag försökte vara rolig. aja, jag läste iaf att han hade köpt glass. men han åt den inte, för han var inte sugen. och en annan blogggirlyy hade köpt chips igår. men hon åt dom idag istället, för igår var hon inte sugen!?

skitsamma om man är sugen, man käkar väl ändå? det är väl alltid gott? eller vadå o-sugen, man är väl alltid sugen på goda saker? nä someone plzz explain


mmhm maaaat *dregglar*

Kommentarer
Postat av: nattis

jag håller med! sugen eller ej, ner i magen åker det i alla fall hehehehe..

2008-09-09 @ 13:24:53
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/
Postat av: nattis

namn, nattis. lösen, fredag. puss!

2008-09-09 @ 13:48:35
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0