måndag

oj, idag kära vänner har ni varit heta på gröten. typ 35 ggr mer klick än unika sidvisningar .. vem är min stalker!?
jag har icke uppdaterat .. har varit kjempedålig på det på sistone. hoppas kunna förbättrish mig snarast!

idag har jag hunnit med mycket. jag gillar att gå upp tidigt! jag är ju ändå trött vilken jävla tid jag går upp på dygnet ändå så! träffade anna på arts-loi och så skrev vi in henne på min franskakurs. åh vad kul att hamna i samma grupp! jätteskönt faktiskt.. sen var vi och handlade och gjorde lunch och så. hann även med att städa mitt rum, byta lakan och köra en tvätt innan jag började jobba! jag är så grym!

nu ikväll har jag tränat och kollat på lost. nästa måndag kommer jag komma till avsnitten jag inte sett! det ska bli sköjigt mina vänner.

nej nu ska jag snart lägga mig nyduschad i min nybäddade säng. hur skönt är inte det på en skala? jag skulle säga 5 av 5 toasters.. hoho sanne blev du gla' nu!

Kommentarer
Postat av: sanne

hihi klart jag blev söööto! :D

snart kommer ni wiiiehoo

2008-09-16 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0