normal dag

förresten, är idag min första "normala" dag sen jag kom .. när jag jobbar sådär skönt och har tid att göra andra roliga saker. så anna var här på lunch och sen kom sandro hit på en kaffe. och nu ikväll har jag och emelie varit och tränat. passet var skoj! det är ju skoj! heheh

och imorgon girrrls, då är det fredag.. då sätter vi på oss våra juicydressar. haha nää.
men imorgon är det fredag och årets (säsongens snarare?) första au pair träff hålls .. en fredag kl 19, se vilken fin tid va! hm, vi försökte lägga fram förslaget att vi kanske kunde hålla träffarna lite längre så vi kunde förfesta på kyrkan, men vi fick bara vara där till kl nio. jaja, det löser sig.. det göre alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0