smööörja smöörja smörja

vilken tur att jag kunde glädja er med mitt förra inlägg. ska jag vara helt ärlig försökte jag inte ens vara rolig, men ändå fick jag er att skratta?! haha.. kan ni berätta åt vad? åt befrielsen från naglarna!?

idag kände jag att nu är det nog. jag har nog aldrig varit såhär blek i augusti (okej det är september nu, men var lika blek för tre dagar sen) någonsin. så idag var det dags. när jag kom hem efter träningen skrubbediskrubbade jag kroppen min och sen.. barapapapa! smörje in mig med dove.. okej jag VET att det är september, men jag var tvungen.. åh vardagslyx .. hehehe

Kommentarer
Postat av: Emelie

smörjde mig med idag. blekångest alltså.. plus att jag är sjuk, då känner mig sig glåmig ändå. blä

2008-09-04 @ 01:42:18
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: maria

jappppp det var naglarna som gjordere!

2008-09-04 @ 10:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0