söndag

HAHAHa ..



ehm. jag har faktiskt haft en helt underbar helg. den har varit toppen på alla sätt och vis faktiskt. skönt efter min deppvecka. på fredagen  var vi på au pair träff och efteråt följde anna med hit och myste och tog det lugnt. vi somnade typ vid halv fem efter några avsnitt av sjukhuset. haha yess jag har fått en sjukhushomie!

dagen efter vaknade vi vid halv elva är lika med ytterst lite sömn för en nathalie som sovit dåligt hela veckan. plöjde några avsnitt av sjukhuset, åt frukost och gick och shoppedishoppade på gb. sen hjälpte anna mig slinga mitt hår. det var sneeeeeelt.

på kvällen var vi på fest på natohuset! förresten kom tre tjejer 35 minuter för sent och 2 stycken 70 minuter för sent. ingen bad ens om ursäkt, INTE OKEJ era nya jäklar.. ofta vi ens väntade på dom.

alkoholen flödade och stämningen var på topp hela kvällen. sen åkte typ alla ner på stan förutom vi som skulle vänta lite och åka på klubb tänkte vi då. eller det var inte tanken från början heller men ändå. sen blev klockan typ 4 och det blev lite sent att åka in till stan kände vi ovana svenskar .. blev lite vattenkrig och truth or dare uppe i ett av rummen där alla låg insvepta som i kokonger av täcken. det var mysigt.

sen blev alla trötta så jag och en sweety norrman låg och pratade jättelänge och sen målade vi målarböcker. hehe det var ett tag sen man målade, kanske skulle man haft lite bättre förutsättningar. typ som en pennvässare och pennor som var lite "klarare" i färgerna, men det var skoj!

sov några timmar innan vi tog bussen hem i morse. det var en helvetesfärd utan dess like, vi gick på fel buss.. hamnade åt helvete, fick åka in till stan, ta metro, åka och byta metro och under tiden höll vi alla på att dö. vi hade också klänningar som nästan slutade på rumpan. hääppy times!

hann inte mer än hem innan jag stupade i säng och vaknade av att e frågade om jag ville ha middag. hoho
nidå, haft en bra helg eller?

Kommentarer
Postat av: nattis

fan va naaajz att du haft en wonderful helg! min har varit trevlig tackar som frågar. bugar och bockar. shit kommer du ihåg bulleribulleribock-ramsan? kom och tänka på den nu. den va väl lite rolig om jag inte minns fel..

2008-09-14 @ 22:53:12
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/
Postat av: nattis

haha det låter superb du! :D oh my nu förstod jag när jag läste igen!! eller mest så bekräfade du mina misstankar hehe.. din lilla buse! ses på msn ikväll i hope!

2008-09-15 @ 13:02:27
URL: http://nathaliehellberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

http://amanddaj.blogg.se/2008/september/tavling-vinn-ett-navelsmycke.html#comment



Var gärna med och tävla om ett navelsmycke i min blogg :)

2008-09-15 @ 16:53:48
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: maria

haha ja men det var så lite så! bara mysigt att prata lite hihi

2008-09-15 @ 19:28:21
Postat av: Råbban

sweety?? hvem e det?

2008-12-05 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0