söndag

jag vill så gärna berätta allt sjukt som hänt denna helg haha .. kommer aldrig orka.
inte nog med att jag inte orkar så har jag och anna pratat norska dygnet runt nu i två dygn. eller tre. eller så. det är väldigt jobbigt, alla bloggar jag läst nu har jag läst i huvudet på norska och jag måste anstränga mig för att prata svenska. haha alltså kanske borde sätta en "" på norska iofs. det är ju inte direkt norska vi pratar .. men ändå. nu har jag ändrat denna lilla text fyra gånger. jag har glömt svenskan. hahaha

i fredags var vi på au pair träff. särskrivning. hatar att skriva saker med "au pair" framför. förstår icke hur man skriver det? au pair-träff? är det rätt journalistiktjejer?

vi åt scones och hade det trevligt. sen skulle vi ta en öl, men hamnade på celticas happy hour och helt plötsligt stod man där och var lite småberusad då .. underdrivet. sen kom a och dom andra och jag och sophie åkte till natohuset då och hade väldigt trevligt. myspys. eller ja. dom kom väl kanske 12. vi åkte väl kanske 5 så det var väl inte riktigt på en gång. haha en väldig rolig händelse inträffade under kvällen för mig och anna men jag våger inte skriva den här nu när jag inte har något lösenord haha 


varför slutade jag med lösen ..

nej nu orkar jag inte skriva mer haha .. vi tar lördag imorgon. satan så trött jag är, måste faktiskt sova nu .. på riktigt ..

Kommentarer
Postat av: sanne

satt pa losen igen hehiehiehie

2008-09-22 @ 12:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0