söndag

i morse var tanken att vi skulle till marknade och kika. men när jag slog upp mina blå stod regnet som spöööön in the backish så vi bangade. istället började jag min dag med x antal avsnitt av sjukhuset (som jag förövrigt gråter till varenda jäkla avsnitt nu för tiden) och sen kom anna hit och lekte lite .. vi färgade hennes hår och kollade på singing bee och lite så. sen blev det lite spontant sushimiddag för oss, vilket var guuuudomligt gott .. var jättesugen på det hela gårkvällen och äntligen fick jag det, ååh då gillar man livet. jag och anna hade sen en liten wasabi-contest.. eller ja, det var väl ingen tävling egentligen utan snarare lite jack ass-inspirerat. sen fick vi sjukt ont i magen och kunde knappt röra oss och lyssna på det värsta av allt.. hahaha.. sen fick vi mens! whatta liksom .. haha till saken hör också att annigirl käkar minipiller haha, sjuk grej.

jaja, när vi kunde röra oss och sminkat bort alla tårar vi gråtit pga le wasabi rörde vi oss mot cheesecake där sophie, emelie och en ny au pair, anna, var. mikaela joinade for a second innan vi drog till kinepolis och kollade bio. tanken var mama mia.. men den har inte premiär förrän 10 september (lite roligt att sverige har premiär tidigare än övriga europa, blir lite rörd i hjärtat..) men sen blev det sex and the city som både jag och anna redan sett på samma ställe, men det gjorde absolutely nuuuthin!

nej, slutbabblat .. säger ju verkligen inget roligt. varför är ingen på msn och får mig på skratthumör?
jag orkar inte ha mens.


( WASAB I)                                    ( MENS)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha du är så sjuk.. varför var du inte på msn igår!?!? vi skulle ju prata om vimmelbilden.....

2008-09-08 @ 08:28:02
Postat av: nattis

haha alltså ofta en bild på mens?! samt, jag var på msn HELA JÄVLA kvällen igår! var så sjukt uttråkad, men nej, du var inte där inte! :(

2008-09-08 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0