thursday

toorsdag! jag gick upp 11 fast jag börjar 17. wawawiwa! jag är så bra ..
sitter påklädd och färdigmeejkad och väntar på sofia och felicia, mina nya homiez, vi ska åka till IKEA .. iofs är jag fattig som en kyrkråtta så kan inte handla något men det blir är rolig utflykt.. icke sant piger!? jag råkade dock krasha mitt fjärde par tofflor i förrgår med massa hår och skit när jag klippte micka så det blir nog till att köpa ett par nya. det får man! hoho vågar inte kolla mitt kontoutdrag.. hejpahejpa!

Kommentarer
Postat av: reb

jag vill ocksà till ikea! aker ni bil dit? (tittar pa den har meningen och inser att det later som att vi bor i samma hood .. )

2008-09-18 @ 14:25:25
Postat av: Felicia

hallå ;) söt blogg Nathalie !

2008-09-18 @ 19:57:02
URL: http://feliciap.blogg.se/
Postat av: fia

haha vi hade väldigt trevligt å mysigt! =) fina tofflor skaffade vi oss!!

2008-09-18 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0