friday's not that far away

nu ska jag berätta för er här varför jag älskar mitt liv
dock ej i inbördes ordning

vågar inte säga det högt men jag tror att våren är här
i övermorgon ska jag FLYTTA till lägenheten for real
imorgon ska jag på date med en assnygg kille
imorgon är det fredag
och imorgonnatt kommer sanna hem
.. och på tisdag kommer sanne hem
idag fick jag mina kläder från style by stars
ska få pyssla med lägenheten hela helgen
fick även damernas värld idag
ska snart få duscha och lägga mig i sängen helt fräsh och kolla the city
fick en cola light på burk idag av nattis som en surprise
blev utsedd till månadens säljare för mars månad igår och fick ta emot diplom inför hela provvan
har asgod matlåda imorgon
köpte fina hårgrejer igår
fick en blomma av nathalies mor igår

well .. jag älskar mitt liv och ingen får sinka mitt humör nu!
puss babes!


Kommentarer
Postat av: sanne

en sak som kan göra listan bättre är ju att jag kommer redan på måndagen! puss

2009-04-03 @ 12:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0