noll dagar kvar

shit .. ska snart möta upp nathalie och åka och hämta nycklarna. GALET
sen ska vi jobba en snabbis, ändrade passet till 13:45-17 haha för vi inte kunde hålla oss att åka och titta på vår fina lägenhet. nu kan man liksom säga våran. och från och med idag har jag ju adressändrat så nu kommer posten komma dit bort liksom! det känns så sjukt overkligt men är just nu mest förväntansfull, känns inte speciellt jobbigt faktiskt, men det kommer väl det med .. men varför ska jag stressa fram en jobbig känsla liksom?

well well, snart sticker jag och snart kommer mina fina sanna och sanne hem! ska bli så kul att ha er hemma godbitar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra dag annars ? :)



www.laamossberg.blogg.se

2009-04-01 @ 22:21:21
URL: http://laamossberg.blogg.se/
Postat av: sanne

ska bli gött att komma hem!

2009-04-01 @ 22:44:51
Postat av: sanne

5 dagar wiiie :D

2009-04-01 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0