frågor

varför inte lite frågor så här på kvällskvisten?

DIG:

1. Hur lång är du ?

kanske 168 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

eeh .. lycklig
3. Vad pluggar du ?

nuuthing

4. Har du långt hår ?

relativt

5. Vilken hårfärg har du ?

typ lite brunblond

6. Sminkar du dig ?

jajamen

7. Har du haft sex senaste månaden?

nixpix

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

gråa
9. Har du kysst någon idag ?

nope


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

nix

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

båda

3. Hur många syskon har du ?

3

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

hejdå

5. Hur många ställen har du bott på ?

fem

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

mamma

7. Vilken familjemedlem är snällast?

ha ha  vet inte ..

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

en månad sen kanske


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

haha idag

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

ehuuum, anna!

3. Har du kysst nån kompis ?

har säkert hänt

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

näe

5. Vem har du varit kompis med längst ?

sanna lindqvist

6. Vem känner dig bäst?

vet inte ..  skulle tippa på mina föräldrar, sanna, anna eller björn

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

nej, varför skulle jag?

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

haha ibland



VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

ja det är väl klart
2. Klä dig annorlunda ?

ja skulle jag väl
3. Vara dig själv ?

yepps

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

ja

5. Pierca dig ?

det med

7. Ha sex på offentlig plats ?

javars

8. Vara omogen ?

haha ja

9. Äta småkryp ?

haha kanske om jag måste



DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

i helgen kanske

2. När var du på semester senast ?

i slutet av juli

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

hm.. grön tror jag!

4. Är ditt hår tråkigt ?

väldigt

5. Vem såg dig naken senast ?

haha, vette fan.. kanske mina roomies?

6. Hur ofta duschar du?

5-6 ggr i veckan kanske

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

bra fråga .. det får vi se. är inte trött .. heeelp me



AMEEEN FETT TRÅKIGA FRÅGOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0