måndag

jobbade min sista schemalagda dag på provoice på ett bra tag idag. kändes faktiskt hur bra som helst, är väldigt trött på det för stunden .. i ett av mina sista samtal sa personen i fråga "vad tjurig du låter" haha, blev så chockad så jag var tvungen att fråga vad han sa igen. men jag hörde rätt och tror det var rätt läge för mig att ta ett litet uppehåll. har slitit där på tok för länge nu, tär sjuukt mycket på en. dessutom jobbar det verkligen inga roliga människor där nu för tiden. nej, nytt jobb var ett bra drag!

igår träffade jag en kille som jag pratat med på msn och så ett tag. det var väl trevligt, men nu håller han på och hör av sig och det gör mig bara äcklad och irriterad. (och sen tänkte jag på krille ungefär hela tiden) men seriöst alltså. förstår inte hur mycket man orkar hålla på så utan respons, varför vill man vara den som hela tiden hör av sig?

puuzz

Kommentarer
Postat av: reb

ny tid, nya tag gumman

2009-09-01 @ 08:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0